Details, Fiction and آموزش خرید ارز دیجیتال

Wiki Article

برای دریافت بیت کوین، باید آدرس کیف پول بیت کوین خود را در هنگام خرید ارائه کنید.

اغلب معامله‌گران ایرانی برای انجام معامله در این صرافی ابتدا از سایت‌های صرافی ایرانی، بیت کوین یا تتر خریداری می‌کنند و سپس با انتقال ارزهای خریداری‌شده به بایننس، معامله انجام می‌دهند.

برای این منظور کافیست تا سرمایه گذاران مدارک مورد نیاز که شامل اصل کارت ملی ، یک قطعه عکس و کارتی که برای انجام معاملات استفاده می شود را به کارگزاری مربوطه ارائه دهند .

شما می‌توانید یکی از انواع مختلف کیف پول را بنا بر سرمایه و تشخیص خود تهیه کنید.

یعنی می‌توانید اتریوم، ریپل یا ترون بدهید و ارز دیجیتال دیگری بخرید یا اینکه ارز دیجیتال دیگری بدهید و اتریوم، ریپل یا ترون دریافت کنید.

بله، صرافی‌ها برای هر حساب کاربری یک کیف پول هم اختصاص می‌دهند اما توصیه‌ی اکید می‌شود که دارایی‌های خود را به هیچ عنوان در صرافی نگه‌داری نکنید.

باید خرید خود را در تراست ولت انجام دهید که البته باید قبل از خرید اتریوم و… را به کیف انتقال دهید

آیا خرید بیت کوین بدون احراز هویت ممکن است؟ شاید بتوانید از اشخاص حقیقی در شبکه‌های اجتماعی (مثل گروه‌های تلگرامی) بدون احراز هویت بیت کوین بخرید؛ اما این کار ریسک‌های زیادی دارد و ممکن است فرد موردنظر مجرم یا کلاهبردار باشد.

با این حال، به گوگل اتکا نکنید و حتماً قبل از ثبت‌نام در یک صرافی، از اعتبار آن مطمئن شوید. بررسی آدرس، شماره تلفن و سابقه فعالیت ازجمله مهمترین مواردی هستند که باید بررسی کنید.

فراموش نکنید هر کیف پول گروهی از ارزهای دیجیتال را ساپورت می‌کند و شما باید پیش از انتقال ارز دیجیتال از صرافی به کیف پول خود مطمئن شوید که کیف پول شما، ارز دیجیتالی که خریده‌اید را پشتیبانی می‌کند.

لازم به ذکر است از آنجا که بازار فارکس یک بازار بین المللی است و همچنین در ایران غیر قانونی می باشد در نتیجه میزان ریسک اموزش خرید رمز ارز فعالیت در این بازار بسیار بالا بوده و سرمایه گذاران قبل از ورود به آن باید آموزش فارکس و نحوه کار کردن در آن را به طور کامل طی کنند و با آگاهی کامل فعالیت خود را آغاز کنند تا ریسک تحمیل زیان را به حداقل برسانند .

من با آی‌پی فرانسه وصل میشم ولی قبل از اینکه آی‌پی ثابت باشه با آی‌پی های دیگه هم وصل شدم ولی الآن کاا با آی‌پی ثابت وصل میشم

دینا / سرمایه گذاری / ارزهای دیجیتال / آموزش خرید و فروش بیت کوین آموزش خرید و فروش بیت کوین

همچنین بخوانید: ۷ اشتباه پرتکرار در صرافی بایننس و راه‌حل آنها

Report this wiki page